Siste dag

Categories Blogg

Det ble en sein kveld i går, og jeg brukte litt tid på å komme meg opp av senga i dag, men nå sitter jeg på bussen på vei til jobb.

Jeg sitter altså i en av de nye fine EL bussene. De var ikke så verst! Godt å få starte dagen med et blogginnlegg fra bussen.

Siste dag før ferie blir jeg alltid litt stressa. Alt må være ferdig før jeg drar. Jeg planlegger for utrolig mange eventualiteter. Litt speider i meg, så her er det «Vær beredt! Alltid Beredt!»

Heldigvis har kontorsjefen kontroll på meg! Hun passer på at jeg er der jeg skal være og gjør det jeg skal gjøre. Hun og jeg utfyller hverandre rimelig godt. Jeg er kreativ, strategisk og vimsete. Hun er nøyaktig, pålitelig og aldri så lite overgitt over at jeg alltid gjør alt på en gang. Har ikke tall på alle gangene hun kommer inn å sier «10 min til du har møte. Har du glemt det?» Jaja, takker være henne er jeg der jeg skal være 90% av tiden.

Siste året har jo vært annerledes året for oss alle, så i går måtte vi feire at vi er tilbake til den nye normalen på jobb. Det er viktig at vi har det fint på jobb for vi tilbringer tross alt endel timer sammen. Det må være ille å jobbe på en plass man ikke trives da. Det tror jeg ikke jeg hadde fikset. Vi var på Bølgen & Moi og hadde en kulinarisk opplevelse. Tommel’n opp sier nå jeg!

Nei, greit å ha det fint på jobb tenker jeg. Godt med gode kolleger og fint arbeidsmiljø. Nå er det derimot siste innspurt før jeg skal nyte fire uker med fred og ro!

Da er det lovende at en av kollegene satt fnisende og lurte på om jeg overhode kom til å huske at jeg skulle ha ferie. Bare fordi jeg jobbet 2 og ei halv uke av ferien min fordi jeg glemte den, og kontorsjefen trodde jeg hadde flyttet den..

Nei, i år jeg husker at jeg at jeg skal ha ferie og er kjempe klar! Gjett om jeg skal kose meg. Det blir greier!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.