Jahhh!!!

Categories Blogg

Så var de varme sommerdagene over for denne gang, og skyene henger lavt på himmelen igjen. Det merkes på kroppen, og gjespene kommer tett. Det er faktisk litt godt å få litt pause fra sola, og marka har så utrolig godt av litt regn også. Det lukter så godt ute når regnet har rensket litt opp i lufta.

I dag er det tid til å la tankene vandre litt på egen hånd, og kjenne litt på hvordan jeg har det. Jeg har det fint. Faktisk har jeg det veldig fint! Godt å kjenne at livet er litt avslappet og koselig. Jeg har familie og venner rundt meg, og håper bare alle vet hvor mye jeg setter pris på hver og en av dem. ❤️

Det er formelt bare en dag til ferie, og i kveld tar jeg teamet med ut på middag. Det fortjener de. De er bare dødsrå! Faktisk også noe å være takknemlig for. Altså å ha en fantastisk flott jobb med godt miljø.

Godt med en dag der jeg kan kjenne på alt det fine i livet. Om å gjøre å holde på den gode energien til den dagen livet er litt grått og trist.

Ønsker alle en nydelig kveld ❤️

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jahhh!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.