Savner jenta mi jeg..

Categories Blogg

 

Jeg savner jenta mi. Hun har ikke vært hjemme siden slutten av mai, for hun er å tjener i kongens klær. Hun hadde fødselsdag da hun var hjemme sist, og jeg er så glad for at vi fikk feiret henne litt før hun dro tilbake i leiren.

Det er så godt å videochatte med henne, men av og til savner jeg henne noe helt grusomt. Jeg fikk en helt fantastisk gave av henne ei jul. Hun hadde laget en fotobok med gode minner. Den har vært fremme i kveld.

Hun er reflektert og voksen på den ene siden, samtidig ei jente med masse morsomme påfunn. Det er sjelden stille rundt henne. Når hun er hjemme har hun kvalitets-tid med storesøster, plager Vesla og snurrer storebrødrene rundt lillefingeren. Men hun sitter i armkroken min..

Savn…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.