Mamma’n til Vesla ble bedt ut på Date

Categories Blogg

Klart det er hyggelig å bli bedt med ut på date, det er liksom ikke det som skjer hver dag. Likevel hadde jeg behov for å takke nei, særlig siden det er noen som opptar tankene mine store deler av tiden. Jeg syns vel egentlig det ville vært bortkastet tid, selv om han var en veldig hyggelig og ok mann.

Det er tydelig at jeg er både uerfaren og gått ut på dato, for når jeg ble spurt hvorfor jeg ikke ville, ble jeg spilt litt ut på sidelinja. Jeg syntes det ble rart å måtte rettferdiggjøre at jeg ikke hadde lyst. Skulle jeg liksom si at jeg ikke syntes han var spesielt interessant?  Jeg valgte å være høflig, og svarte jeg ikke var ute etter noe forhold.  Når han da spurte om jeg trodde han var ute etter et forhold, ble jeg unektelig ganske små-flau, og innså at jeg nok hadde antatt noe helt annet enn det som var hensikten. Inne i hodet mitt planla jeg hvordan jeg skulle be om unnskyldning da neste melding kom. “Jeg var bare ute etter et knull, jeg er ikke materiale til å være i forhold”

Gadd ikke be om unnskyldning jeg da..😂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.