Savner å være ung…

Categories Blogg

Alle ungene mine er selvsagt de vakreste i verden. Det sier jo alle mammaer. Storjentene mine er skikkelig fine begge to, og de er bra like av utseende. Kanskje ikke så rart siden de er søstre. Snupsi er yngst av de to, og ikke tro mot noen stil, hun gjør akkurat som hun vil til enhver tid. Det gjelder egentlig storesøster også. De gjør egentlig som de vil, og bruker det de liker der og da, mote eller ikke mote. Kan like gjerne treffe de i joggebukser og ullgenser som noe mer stilreint. De er så flotte begge to!

 

 

Dette er Snupsi som traver rundt i kongens klær for øyeblikket. (Lurer på hva han har på seg da??)

At man av og til har behov for endringer i livet sitt, kjenner vel alle til inni mellom. Det kan være at man er litt lei av det samme vanlige som man forholder seg til dag ut og dag inn. Snupsi sendte meg et bilde av at hun var hos frisøren og satt under en lampe. Bildet jeg fikk etterpå ga meg hakeslipp.

Når hun er lys, ligner hun storesøsteren, men som mørk ble hun kjempe lik meg i yngre dager! Bare en bedre utgave❤️

Det er sant som man sier at forandring fryder, men helt ærlig tror jeg ikke hun kommer til å være mørk og mystisk så veldig lenge for det er hun aldri, men jeg syns det var rålekkert! Åhhh… den som var ung og gal igjen!!

Jeg skulle gjerne ha farget håret lilla, fått en tatovering på halsen og fått en mer rocka klesstil, men da tenker jeg det ville vært noen som sperret opp øynene når jeg kom inn på neste styremøte. Må vel bare innse at jeg har passert det stadiet…

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

2 kommentarer

2 thoughts on “Savner å være ung…

  1. Jeg har alltid hatt lyst å ha blått/turkis hår, men det ser ut som jeg tviholder på det røde. Jeg tør liksom ikke helt å prøve turkis… Men før har jeg prøvd svart, men stort sett rødt 😀

    1. Men du har jo en helt fantastisk farge på håret ditt! Det er jo bare nydelig! Tida løp fra meg til å farge det knall lilla for min del, men det hadde vært kult da!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.