Savner å være to..

Categories Blogg

I går ble det en deilig hjemmekveld på meg. Skulle nesten tro noen hadde jinxet meg for jeg hadde så inn i granskauen vond ising i ei tann. Her blir det besøk til tannlegen ganske snart. Håper bare jeg klarer å holde det i sjakk til onsdag, for jeg skal på jobbreise mandag og tirsdag.

Men det ble altså hjemmekveld. Jeg satt i stua og spilte musikk. Rolig og stemningsfullt med levende lys og friske roser på bordet. Nesten litt romantisk. Vesla var jo som kjent på disco, så det var duket for solid me-time. Jeg kom liksom ikke helt i gang, og ble liggende på sofaen og bare tenke å gruble. Den som hadde hatt en trygg og god armkrok å krype inn i, ligge og være lille-spoon på sofaen. Jeg ble litt melankolsk og og savnet HAN skikkelig mye. Den ene som får pulsen min opp uten å gjøre annet enn å komme inn i rommet. Den som får meg mjuk om hjertet. Savner skikkelig mye å ha kjæreste noen ganger. Ha noen som man kan dele alt med. Ha noen man kjenner seg fortrolig og trygg med, være med en som bare vil deg vel og som jeg kjenner jeg vil gjøre alt godt for.

Livet er flott alene også. Det er ikke ofte jeg savner noen å ha i livet, men dette savnet er det såre savnet. Savnet av å være to..

3 kommentarer

3 thoughts on “Savner å være to..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.