Det lukter svidd MasterCard over hele huset

Categories Blogg

Storesøster ringte å lurte på om jeg kunne hjelpe henne med noe shopping i byen i dag, og siden det regnet sånn var det mer lystbetont å dra til byen enn å gjøre rent. Jeg måtte i dusjen, spise frokost og så kunne vi dra. I TO timer satte jeg å knøvlet på nettet, også var det ikke no tid til hverken dusj eller frokost. Altså alt helt som normalt. 10 minutter senere var jeg ferdig. Tørrsjampo, tannpuss, hårstrikk, mascara og fuktighetskrem Good to go!! Kom ikke å si at jeg er særlig avansert eller bruker lang tid på badet!

Håper de som møtte meg i dag, så meg med Snapchat filter da 😂😂😂 Det er litt sykt at man kan gå i pysjbukse og handle matvarer men på et kjøpesenter må man straks se litt mer skikkelig ut. Shopping er shopping mener nå jeg da..

Siden det er noen dager til lønna kommer på konto, fikk mastercardet kjørt seg. Det ligger på bordet til avkjøling og det ryker fortsatt svakt av det. Dette til tross for at jeg var fast bestemt på å ikke bruke ei krone på annet enn lunsj.

Vesla måtte få fikset skjermen på telefonen sin, for den fikk litt har medfart her i vår. Jeg bare MÅTTE ha et skjørt jeg har siklet på ei stund, og nå var nedsatt med 30%. Så måtte vi ha litt treningstøy og ny bukse til Vesla. Så skjer det som bare ikke skulle skje! Vi gikk for å se på sko til storesøster. Den som kom med sko ut av butikken var meg. Så måtte jeg ha ei ny skjorte og litt kroppspleie produkter..

Så mye for å ikke bruke ei krone! Neste gang jeg drar til byen, blir det kun med kontanter!!

Det verste var da vi kom hjem og Vesla så skrått bort på meg og sa:

-Du, du si jo bestandig at du har kontroll på pængan dine! Koffør kjøpte vi så mye når vi skal spar til vi skal til London? Det vesle trollet må bare ikke spørre om ei krone til lørdagsgodis, for da skal hun få høre at her i huset SPARER vi!!!!

Dessuten har jeg alt kjøpt inn til felles-kos når vi ser Skal vi danse! 🙈

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

2 kommentarer

2 thoughts on “Det lukter svidd MasterCard over hele huset

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.