Last Updated:

Så var vi der igjen

Categories Blogg

Da er vi inne i den syke pseudo-tvilling måneden hos oss. I dag har Storebror bursdag og blir 29 år, og de neste fem ukene er Storesøster og Storebror like gamle. Storebror digger den måneden, storesøster kan ikke fordra den, og jeg synes den er ganske morsom. Det er litt kult å fortelle at jeg har født to barn med ti mnd. og tre ukers mellomrom. Det et ganske mange som gjør store øyne når de hører det.

Selvsagt ønsket Storebror feiringen hjemme hos mamma, for på mirakuløst vis hadde det nok blitt ordnet til bursdag og han kunne  bare kommet til dekket bord. Den egentlige grunnen er at det er litt bedre plass i huset til mamma. Sånn ble det likevel ikke i år. Denne helga var nesten alle bortreist, så derfor ble det også endringer i planene. Vi drar ut å spiser sushi, heller det enn kaffe og kaker. Jeg har ALDRI tatt med meg alle ungene ut for å spise samtidig, så jeg GLEDER meg. Jeg skal ut å spise med alle mine favoritter. Det måtte en bursdag til for at jeg omsider skulle få oppleve det.

I dag er det altså Storebrors dag. Den fine, gode, smarte, flinke, reflekterte og ikke minst stae gutten i familien. Han som demonterte alle lekene som hadde ledninger i seg, fordi han ville se hvordan de fungerte. Han som i alder av fem år samlet på kyllingbein uten at mammaen visste det, fordi han ville bygge sin egen kylling. Han som var på tur med barnehagen sammen med en reporter og kom i avisen for å fortelle at han hadde vært på oppdagelsesreise og hadde funnet en måkevinge uten måke. Gutten med den mest fantastiske fantasien og de sprøeste påfunnene. Han som kan drive meg til vanvidd med kverulering, og har en humor som alltid får meg i godt humør. Han skal vi feire med en bedre middag og ikke minst gaver. Det gledes og jeg ønsker han en helt fantastisk dag ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “Så var vi der igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.