Det var kanskje ikke det jeg skulle gjøre likevel

Categories Blogg

Da var det tilbake til tenkeboksen. Livet er jammen ikke enkelt, og her kreves det at mor tenker seg nøye om. Treningsblogg er tilsynelatende ingen ubetinget suksess, for lesertallene falt som gradestokken her nord. Så er det kanskje ikke det jeg skal skrive om likevel. Det ble ikke mye å skryte av i såfall. Det betyr ikke at den er lagt død, bare at den er under seriøs revisjon.

Da er et alternativ å skrive en matblogg. De trender jo som aldri før. Jeg har jo mine kulinariske spesialiteter, men noe sier meg at opp-jazzet grandis heller ikke gir de helt store lesertallene. Ei heller svidd vann. Jeg er i mitt ess på kjøkkenet når det lages et bedre måltid, og jeg holder kokken med selskap mens jeg nyter et glass vin. Ikke umulig at det kan gi idéer til gode innlegg, men da blir det spredt mellom innleggene siden det går måneder mellom hver gang det skjer.

Nå kan jeg jo ta en Seinfeld (for de som er så gamle at de husker den serien) og skrive en blogg om ingenting! Serien ble jo en ubetinget suksess på TV, så hvorfor ikke? Ikke noe tema, ikke noe rød tråd, bare ta det som det kommer. Det er ikke ulikt dagens blogg, med unntak at Vesla ikke skal figurere i den. Det er liksom ikke så himla enkelt å finne noen nye innfallsvinkel på bloggen, som tiltaler meg umiddelbart, så jeg får nok bare tenke videre. Jeg finner nok på noe. I mellomtiden får husets kommende fjortis være fritt vilt en stund til.

I dag er det 1.april, og jeg har ikke planlagt noen revestreker så langt, men det kan skje på et blunk. Det bruker ikke å skorte på kreativiteten der. Jeg har noen potensielle offer, så nå er det bare å pønske ut noe, samtidig at jeg må unngå å gå fem på selv.

Ønsker alle en flott fredag rundt om 🌸

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.