Så galt kan det gå..

Categories Blogg, Galskap satt i system, Hverdagsliv

Når Bunny legger ut spørsmål og svar, og jeg begynner å le når jeg tenker hva jeg ville svart dersom jeg skulle vært 100% ærlig, ja da vet jeg ikke om jeg burde svare i hele tatt, i fare for å skrive noe jeg egentlig ikke er spesielt stolt av, men here we go!

Spørsmål 1: Har du angret på en tatovering?

Svar: Aldri, er storfornøyd med mine.  Men jeg angret først på en jeg ikke tok, for i ettertiden være veldig glad for det. Jeg ville ha en rose på rumpeballen, hadde jeg fått den, ville det nok sett ut som en hengebjørk i dag..

Spørsmål 2: Bruker du å ta med deg små shampooflasker fra hotel du har bodd på?

Svar: Nei, har alltid nok å drasse på.

Spørsmål 3: Hvilken høytid på året er din favoritt?

Svar: Jula, for da har jeg FRI!

Spørsmål 4: Om du fikk lov å endre på noe som er forbudt i dag, hva vil du endre på da?

Svar: Selvbestemt assistert avslutning på livet.

Spørsmål 5: Om du skal oppnevne en plass til din favorittplass hvor hen i verden, hvilken plass blir det?

Svar: hytta

Spørsmål 6: Kan du beskrive den absolutt verste frisyren du har hatt?

Svar:Da Snuppa ble født mistet jeg så mye hår i panneluggen og det så rart ut da jeg ellers hadde håret halvlangt. Da var det så populært med sånn kjempekort lugg, så frisøren klipte det på meg. Vi glemte av at det er en grunn til at jeg alltid har lang lugg. Jeg har noen solige kvervler som gjør at håret står i alle retninger når det blir for kort. Det var mer skjeldent enn vakkert for å si det sånn.

Spørsmål 7: I hvilke situasjoner føler du deg sjenert?

Svar: På første date med en jeg ikke kjenner noe særlig på forhånd. Hva skal man si, hvordan vil det bli tolket, og ikke minst, hva tenker han om meg?

Spørsmål 8: Når sang du sist for deg selv, og for noen annen?

Svar: I går, helt til Vesla ba meg holde kj.. munn!

Spørsmål 9: Finnes det noe du har drømt om å gjøre lenge som du ikke har gjort, og hvorfor har du ikke det?

Svar: Starte egen virksomhet, men jeg er så feig at jeg ikke tørr satse økonomisk.

Spørsmål 10: Når gråt du sist så andre så det, og når gråt du når du var alene?

Svar: Det husker jeg ikke, men tror det var etter å ha lest en midlertidig forføyning i barnefordelingssak. Stygg sak egentlig.

Spørsmål 11: Er du av typen som strigråter av triste filmer?

Svar: Nei, men jeg kan trenge en kleenex hvis jeg blir rørt, og det skal ikke mye til. Lider jo av emosjonell inkontinens. (Begrep stjålet av en kollega) Men ikke direkte grining.

Spørsmål 12: Fotfetish er den vanligste seksuelle avvikelsen i verden. Hva syntes du om føtter?

Svar: Det er ikke for meg, men må innrømme at jeg har sparket noen under ehh.. en intim opplevelse, fordi vedkommende tok tærne mine i munnen under massasje uten noen form for advarsel på forhånd. Det ødela på en måte øyeblikket, og det ble ikke bedre av at jeg begynte å le nærmest hysterisk da jeg så han holdt seg for munnen. (Det gikk bra med tennene hans)

Spørsmål 13: Har du bråket med noen i trafikken?

Svar: Holder det å svare ja? Jeg har til og med forfulgt en sjåfør helt hjem for å fortelle hvor Adam kjøpte ølla!

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar: Nynorsk. Jeg begynte å bråke om faget på grunnskolen og fortsatte ut videregående. Hvorfor skulle jeg bruke tid på et språk som var så nært det jeg skriver og uttaler, når jeg heller kunne lært samisk eller tegnspråk? Jeg ble ikke hørt!

Spørsmål 15: Har du noen gang misforstått teksten i en låt?

Svar: Born to be alive av Bea and her business  som jeg trodde handlet om å være livstrøtt, helt til jeg lyttet til teksten og fant ut at den er så livsbejaende som går an. Den handler om å starte sitt liv i kraft av seg selv.

Nå har jeg svart ærlig på oppgavene, så nå synes jeg det er din tur! 😊

2 kommentarer

2 thoughts on “Så galt kan det gå..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.