Rosa-lørdag igjen

Categories Blogg-Heidi

Hei Bitches!

Så fint at dere kikker inn på bloggen min i dag. I dag har jeg forretnings-lørdag, og jobber litt med privatøkonomien min. Jeg har opprettet meg ny konto som jeg skal la alle inntektene komme inn på. Ja, jeg ser for meg at jeg snart kan få noen millioner på kontoen.

Det er så mange spennende tilbud der ute, som kommer til meg nå som jeg er blitt skikkelig influenser. Her kan jeg virkelig gjøre gode forretninger altså, og gjennom meg, gjelder det dere også.

Jeg fikk tilbud om å selge vindusspylervæske eller servietter, og ikke minst bleier!!!

Ja, jeg ble litt smigret over at de tok meg for å være så ung at Vesla ennå var baby, så jeg tok kontakt med de for å oppklare misforståelsen. De hevdet det ikke var noen misforståelse. De var ikke til Vesla. De var til MEG. Snakk om å være så frekk. Jeg er jo overhode ikke gammel nok til å lekke! Var ikke det litt drøyt?

Min siste ny-investering.

Nei, da slo jeg heller til på et annet og helt magisk tilbud som jeg fikk. En liter symaskin olje kr 198, men så fikk jeg ta to betal for tre! Det skal jeg definitivt slå til på, så nå må jeg bare finne den rette symaskinen først. Jeg vet akkurat hva jeg har i tankene.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.