Ros med rosa roser

Categories Blogg, Heidi trener Norge

Blomster og mat altså.. Så det er det det dreier seg om når man ikke vil bli ignorert av FB? Ja, da tror jeg ikke det er spesielt mye sjans i havet for min del. Løpet er langt på vei kjørt!

Algoritmene kommer nok neppe til å spille på lag med meg. Ikke liker jeg mat på annen måte enn å spise den, og blomster tar jeg knekken på umiddelbart når jeg får de i hus, derfor har jeg bare avkuttede blomster som skal dø likevel. Men det hadde vært litt gøy å gjøre en sjekk på om det stemmer for alle, derfor skal jeg legge ut et blomsterinnlegg, eller et matinnlegg noen dager, og se om det har noen effekt. Det får jeg til selv om jeg i ærlighetens navn skal innrømme at det egentlig ikke interesserer meg spesielt mye, men vi tester det ut en stund!

Er det flere som tenker som meg, at mat er kjedelig, men et nødvendig onde? Det krever en viss fantasi å finne ut hva man skal servere dag etter dag, det må kjøpes inn råvarer, det må tilberedes, OG det må vaskes opp etterpå. Alt det er lite lystbetont for meg. Direkte kjedelig 95% av tiden. Det eneste jeg liker er å spise maten. Noe jeg til gjengjeld er stor fan av.

Så hva ble dagens rett? Jo, det skal jeg si! Brødskive med hvitost og rødbetsalat! Neida, jeg tror nok ikke jeg hverken blir mat- eller blomster blogger! Men jeg har bilde av de siste blomstene jeg har fått om ikke annet!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ros med rosa roser

  1. Først skriver man innlegget, så poster man på riktig sted. FB setter ikke begrensing på innlegg om mat og blomster, men covid, islam og sex derimot.. 🙈😂🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.