Last Updated:

Putin på besøk?

Categories Vesla og Snuppa

Jeg lå lat og henslengt i sofaen med nervene i helspenn før cup-kampen til Glimt, da pels-prinsessa varslet at hun måtte tisse. Jeg skulle gjøre det enkelt og slippe henne ut på baksiden, da jeg oppdaget et skip som lå rett ut i fjærsteinene. Jeg ropte at Snuppa måtte komme å se! For et vakkert skue!

Snuppa kom for å se hun også. Jeg tenkte det kunne være et militært fartøy, og Snuppa mente at det kunne det absolutt være. Hun var overhode ikke like begeistret over skuet som mamma’n var.

«Ser du mamma! Nu har du blogga så mye om han Putin at han har tatt invitasjonen din på alvor, og nu kommer han!»

Humrende gikk jeg ut for å ta bilder. Det er ikke hver dag vi får sånt stor-fint besøk i bakhagen. Med den vakre himmelen i bakgrunnen måtte det foreviges.

Vel inne igjen stod Snuppa snusfornuftig og hoderistende og så på scenarioet utenfor vinduene. Hun mente det var helt åpenbart at de drev overvåkning av huset. Sakte begynte båten å snu rett mot huset, før den ble liggende.


«I mårra kommer det til å stå i avisa at han Putin kom hit førr å blås av taket på huset til Livet med Vesla! Du må ikke provoser han der tullingen. Gå å lås døra!»

Jeg lo så jeg hikstet av husets eldste håpefulle, men hadde Putin kommet skulle vi nok tatt oss en så liten passiar, mens han fikk møte mitt berømte kjevle. Her nord er vi gjestfri, og er alltid klar for litt besøk!

2 kommentarer

2 thoughts on “Putin på besøk?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.