Pretty in pink

Categories Blogg

Jeg liker rosa, det er min farge. Det er vel ikke den mest flatterende fargen for en dame på 48, men seriøst! Jeg trives best i ei lys rosa t-skjorte og jeans. Håret i strikk og barføtter i slipperser. Da er mor i sitt ess!

 

Catwalk er det verre med. Jeg liker ikke oppstilte bilder. Jeg er bedre på Snapchat av det som skjer der og da. Føler meg skrekkelig ukomfortabel og kunstig når jeg skal ta bilder. Jeg må kanskje prøve litt på dette, men greia er den, at jeg ALDRI har posert foran speilet slik modellene står. Jeg har alltid vært litt sånn tomboy. Sminken min består av dagkrem, maskara og lepomade. Jeg er ikke sånn dukke. Jeg er hos frisøren hvert skuddår, og har hverken microblading eller fillers, derfor ELSKER jeg filter på Snapchat 🥴

Men jeg har ei som kan! Det er min lille Pretty in Pink. Så i dag trakk mamma’n til Vesla seg tilbake, og overlot catwalken til Vesla 💞

2 kommentarer

2 thoughts on “Pretty in pink

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.