Stor er lykken..❤️

Categories Blogg

Vesla ringte meg på facetime etter skolen, mens jeg fortsatt var på jobb, og virket tilsynelatende trist og lei seg. Hun lå på sofaen under pleddet. Selvsagt ble jeg jo litt bekymret for det lille hjertet mitt, og lurte på hva som var galt. Med sørgmodig stemme sa hun at hun hadde en veldig dårlig nyhet. Jeg kjente umiddelbart at jeg fikk en aldri så liten klump i magen, og sa hun fikk fortelle meg hva som hadde hendt.

-Jo, du skjønna mamma! Jenta dro pusten dypt inn og fortsatte:

-Æ HAR FÅTT PASSET MITT! VI KAN FÆR TIL LONDON!!

Jeg måtte nu le litt av den vesle luringen, og kjente at jeg ble nå litt glad jeg også. En ting mindre å bekymre seg over, og nå bare grunn til å glede seg! Og ikke nok med det, vi reiser på mandag allerede. Det tenker jeg blir helt fantastisk!!! Nesten så jeg skal begynne med nedtelling av timer, men bare nesten..

For gal som bare jeg kan være, har jeg begynt med et nytt hjemme-prosjekt, så det betyr at huset ser ut som et katastrofeområde for øyeblikket, men det skal være ferdig før vi drar! Bare å brette opp armene, for det blir arbeidsleir på mamma’n i huset før vi er klar for take off!😅

Litt hemmelighetsfull kanskje, men skal avsløre etterhvert! Juhuuu! Det er fredag, og jeg er klar til helg!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Stor er lykken..❤️

    1. Prosjekter ER gøy, men jeg har en tendens til å gape over for mye på kort tid, så dette kan bli noe utfordrende. Det beste er jo at da blir ventetiden for å få reise mye kortere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.