Last Updated:

Overraskende altså

Categories Blogg

Det skjer av og til at latteren tar meg når jeg leser avisen. En god latter forlenger livet sies det, så da er jeg sikret et langt og godt liv om ikke annet. Denne gangen var det VG som moret ei gammel sjel.

Selvsagt er et samlivsbrudd konfliktfylt. Konflikter er jo ofte årsaken til samlivsbrudd. Det blir liksom litt som hvem kom først? Høna eller egget?
Når det skal sies så har samlivsbrudd faktisk vært den største kilden til konflikt i mitt liv også, men at det skulle få store overskrifter i VG, så jeg ikke for meg.

Jada, jeg skjønner at årsakene sannsynligvis er belyst i reportasjen men dette fikk altså gliset frem hos meg. Skal altså ikke mye til for gamle damer med knusktørr humor!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.