Opplading til ferie

Categories Blogg

Grunnet corona er 30.september i år like ille som 31.august er de andre årene. Årsoppgjørene skal inn. Det gikk jo lekende lett, bare litt stress når Vesla hadde foreldrekonsert med koret kl 15.30. Den rakk jeg aldri.

Det vil si jeg kom inn i kirka akkurat når de takket for oppmøtet. Akkurat da hadde jeg sort belte i dårlig samvittighet..

Fikk gjort det godt igjen i ettermiddag da. Jeg var foreldrevakt på drillen. De begynner altså å bli så flinke 😍. Heldige meg fikk jo se Mimmi-ungen også, for hun er på samme parti som Vesla.

Godt å se Spiren er vesentlig mer grasiøs og yndig enn mamma’n som danser som en skiftenøkkel! Det yndige pikebarnet som forøvrig er tilgitt for gårdagen, var så flink at jeg måtte belønne henne med et riktig gourmet måltid.  Pølse med brød! 😂

Mamma’n sitter nå å prøver å mote seg opp til å trene litt, men først må jeg kjenne litt på at jeg har noen dager  FERIE!!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.