Last Updated:

Dirty Mama

Categories Blogg

I dag har skam-rødmende tatt meg ikke en, men TO ganger. Resultatet ble en oppstrammer av et knisende pikebarn, og sletting av en dateing app. Seriøst! Jeg har totalt mistet grepet! Fullstendig!

Det begynte så pent med et hyggelig søster-besøk for min del, og Vesla fikk besøke tante. Vi satt der og skravlet om løst og fast mens Vesla satt å trykket litt på mobilen. Tanten hadde akkurat fått beskjed om at de skal få en valp om noen uker, så det var det store samtaleemnet.

Ut av det blå satte det ufyselige barnet i et latterbrøl ut av dimensjoner. Hun skulle søke på hunder på nettet, og fant søkeordet dogging med tilhørende bilder!
-Mamma! Seriøst! Ka e det du hold på med egentlig? Ser du på ser du på det her? Det e jo masse nakne rumper!

Jeg nappet til meg telefonen, men skaden var alt et faktum. Jeg stotret bort en hvit løgn om at jeg bare hadde kommet på søkeordet med et uhell, men ungen lo bare enda mer og jeg var rød som en tomat! Hissig ga jeg henne beskjed om at sånne søk ikke var greit, og jeg måtte bare aldri se hun gikk inn på sånne sider.

-Men mamma! Det e jo du som har søkt på det! Jenta kniste fortsatt i sofaen til tantens forlystelse. Jeg slettet loggen på telefonen og forsøkte å late som ingenting.

Historien bak er ikke så dirty som den kan synes, men endte med at jeg slettet profilen på en app fordi jeg ble skikkelig bevisst på at jeg er gått ut på dato.

Jeg satt altså tidligere i ettermiddag å chattet med en tilsynelatende hyggelig mann. Det var noen få høflighetsfraser før han spurte om litt kinkye preferanser. Jeg svarte unnvikende på det meste, men ble forbannet da han lurte på om jeg dogget. Hva i all verden har en nesten fremmed mann med hvilke stillinger jeg hadde sex i. Ærlig talt! Hvor teit og frekk går det an å være? Jeg svarte vel noe sånt til han, og fikk bare tilbake spørsmål om jeg egentlig visste hva dogging var.

Kjapt sveipet jeg inn på nettet og søkte. Jeg skjønte at noe hadde gått meg hus forbi. Hva var dogging?

Dogging er en engelsk engelsk slangbegrep for å delta i seksuelle handlinger på et offentlig eller semi-offentlig sted eller se på andre gjøre det. Det kan være mer enn to deltakere; både gruppesex og gjeng banging kan inkluderes. Når observasjon oppmuntres, er voyeurisme og ekshibisjonisme nært forbundet med dogging. De to involverte settene møtes ofte enten tilfeldig eller (i økende grad) arrangerer møtet på forhånd via Internett . Hentet fra Wikipedia.

Jeg fikk hakeslipp fullstendig. Det var også henvisning til plasser man kan møtes. Også bilder. Sinnsykt mye bilder! Selvsagt satt jeg rødmende å så på dette fenomenet. Det var faktisk reelt.
Jeg innså da, at dette ikke helt var noe for et gudsord fra landet, og logget ut av sidene. Deretter slettet jeg appen, og grøsset. Definitivt utenfor min komfortsone. Ut av øye, ut av sinn! Jeg var bare flau!

Så i kampens hete glemte jeg til alt overmål å slette søket, og Vesla som tror jeg har søkt på hund, går inn på samme søket…

Definitivt ikke et «proud moment» som mamma…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.