OnlyFans only

Categories Blogg

OnlyFans har vært et samtaleemne mellom meg og Snuppa ei stund. Selv om vi i prinsippet er enige, er nok jeg litt mer rigid der snuppa er liberal. Men vi begge er enige om at det ikke er en heldig utvikling.

OnlyFans er en abonnementsbasert webtjeneste der innholdsprodusenter kan tjene penger på brukere som abonnerer på deres innhold. Masse av innholdet spiller på sex, og det er både bilder og filmet med handlinger som er regissert av kunden mot betaling. Handlingene kunden krever tenderer til å bli stadig drøyere og drøyere.

Det å finansiere en livsstil med å seksualisere seg selv for penger er i mine øyne det samme som prostitusjon, selv om det skjer digitalt. Jeg mener det gjør noe med de som selger dette. Grensene mellom hva som er akseptabelt og uakseptabelt blir mer og mer utvisket. Hva gjør det med selvrespekten til disse jentene og guttene på sikt? Jeg tenker at det kan bli vanskelig for disse selgerne å sette grenser for seg selv i det virkelige liv også.

Nu vel, jeg skal ikke sette meg ned som aktor og dommer, til det vet jeg altfor lite om greia. Jeg er likevel klar på at jeg ville vært svært bekymret om noen av mine unger hadde opprettet konto.

Her en morgen fikk jeg årets verste oppvåkning. En snap fra snuppa med bilde av henne og en lønnskonto med ganske mye penger.

Holy Molly! Jeg fikk kaffen i vrangstrupen umiddelbart. Hva i Herrens navn hadde jeg egentlig gått glipp av under mitt eget tak? Jeg løp umiddelbart til rommet hennes og reiv opp døra rimelig vill i blikket!
Snuppa lå i senga og lo allerede før jeg fikk spurt hva hun tenkte med og om hun var blitt sprøyte gal!

«Herlig med lønn mamma! Den hær kom fra hjæmketjenesten da! Null stress!»

Selvsagt gjorde den det. Ungen har jo jobbet som bare det i det siste. Beskjemmet over å ha gått fem på, og overhode trodd at hun kunne vært på OnlyFans, trakk jeg meg stille tilbake, akkompagnert av latterbrølene til håpefulle.

Det er fra sine egne man skal ha det..

 

(PS! Får lov å gjengi peket og dele bildet )

 

4 kommentarer

4 thoughts on “OnlyFans only

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.