Last Updated:

Okkupert!!!

Categories Blogg

Vesla og mamma’n har innsett at vi trengte kontor i huset. Det var ingen tvil om at jeg måtte ofre roterommet/klesboden til formålet.  Rommet var ikke innkommende av rot, og sikkelig nedslitt.
Vesla ga klar beskjed om at der skulle IKKE hun sitte i såfall. Det var definitivt ikke bra nok for prinsessen på fjerten.

Men mamma’n så potensialet i rommet og ryddet og vasket. Selv om det ble gulle rent, var det ikke akkurat pent der inne. Så mor bestemte seg for å fikse opp elendigheta. Nei, se da begynte husets herskerinne å fatte interesse for rommet. Hun hjalp til med å male, men vask og ryddig fristet ikke.

Da alt var ferdig, var mor strålende fornøyd, men rimelig sliten. Det har vært jobbing til sene kvelder. Jeg var kjempefornøyd!

Jeg var knapt ferdig før hun benket seg på plass! Dette skulle være hennes kontor. Her skulle hun jobbe på dagene, og sove på kveldene. Jeg lurte på når det var bestemt?

-Du, vi va jo enig om at det hær sku vær vårres kontor, og du har jo vært her i fleire daga nu, så da e det min tur!

Ja, så da var kontoret okkupert av husets primadonna.  Jeg har fortsatt ikke noe kontor å jobbe på, og er fortsatt henvist til å sitte i stuen.  😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.