Det er mange kåte monser der ute nå

Categories Blogg

Like kjedelig som ei brunstig hokatte som jamrer rundt hushjørnene på natta, er det med di kåte monsene på nettet. Det er vår, og det virker som combo av vår og hjemmekarantene gjør de enslige testosteron-bombene over middels freidig.

Bare for å ha det sagt; dickpics er den ultimate turn off greia! Det er noe av det dølleste som finnes. Tenk å få en tiss klint utover skjermen på telefonen helt vilkårlig?
På Instagram virker det som alt er lov. Det er liksom ingen grenser for hva menn kan finne på. Riktignok er ikke majoriteten norske menn, men masse humbug profiler med menn som virkelig er desperate. De vil ha sexting, men come on! Det er jo så man blir som Sahara av disse bildene!

Jeg mener, hva er greia når en relativt ung mann sender melding til ei dame på 50, og blir sur når han ikke får telefon nummereret, ikke blir lagt til på snap eller whatsApp. De blir grinete når de ikke får puppe-bilder. Blir forbannet når man ikke svarer umiddelbart?
Mange blir blokket ganske umiddelbart, for det er bare ikke interessant. Vil jeg se en tiss på telefonen er det jo bare å google en. Det er jo ikke akkurat som man faller for en mann som kliner tissen sin på bilde til en relativt random dame.

Det er gått så langt at jeg lyver og sier jeg er gift. Heller ikke det er noe hinder for enkelte. De bare lurer på om jeg ikke bare kan gå for meg selv å chatte. Det er sånn at jeg lurer på om det står desperat eller idiot i panna mi.

For tida går det i blokk, blokk, blokk!

Nei, i disse dager må det være at det er mange menn som som sitter for seg selv og ikke helt vet hva de skal gjøre med dingsen sin. Vel, et godt råd på veien. Hold den i buksene dine, hvis jenta vil se tissen din, spør hun deg garantert om det selv.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.