O’ happy days

Categories Blogg

Da var mor back om track! Til tross for en uke med alle de tingene jeg skulle unngå, ble det heldigvis nedgang.

Etter å ha forbrent 14028 kalorier, og inntatt 9585 kalorier, er vekt-nedgangen 0,8 kg. I følge matematikken skulle det vært 1,04 kg, men jeg er bare lykkelig for at det ikke ble en ny runde med økning! Samlet på 4 uker er det 1,6 kg ned, og fortsetter det sånn ender jeg opp på 3,2 kg ned innen ferien starter. Det var litt lite i forhold til det jeg planla så jeg er litt muggen for det da.

Jeg har heldigvis også målingene av de strategiske plassene å forholde meg til:

Grevinneheng -1
Stjerten -1
Lammelår 0
Velstandsmagen -3
Mistet i cm -5

Det var greit å miste 5 cm i det minste, men nå blir det andre boller! Jeg skal prøve meg på kur! Jeg skal gi meg en selv en kick-start på å gå på et minimum av kalorier i en uke! Det kan bli heftig for en matmons som meg, men jeg skal gi det en sjanse. Nå skal jeg altså gå i ketose, og ikke spise karbohydrater. O’boy! Det blir nok tøft.

Det eneste er at jeg skal fortsette å ha høyt aktivitetsnivå, og tre (!) styrketreninger denne uka. Håper ikke jeg blir slapp og umotivert. Jeg er forberedt på at jeg kommer til å fryse litt, men siden termostaten i kroppen allerede hangler, kan det neppe bli verre. Nå vil jeg ha litt mer heftige resultater. Klarer jeg det? Nja, vet ikke helt, men jeg gir det en sjanse om ikke annet.

Wish me luck!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.