Last Updated:

Tutorial for et vakkert hår by Blogg-Heidi

Categories Blogg

Hei Bloggen og alle finingene der ute!

I dag har jeg planer for litt skikkelig «me-time». Dere skal få følge meg gjennom mitt rituale for å bevare skjønnheten. Vi vet alle at skjønnhet kommer innenfra, men det skader ikke å hjelpe litt på det ytre også. Det er jo ikke alle som har den gleden av å se så vakker ut naturlig som det jeg gjør. I dag er det altså min vakre løvemanke som står for tur.
La meg få understreke til alle der ute at jeg OVERHODE ikke bruker filter på bildene mine. Det er noen særdeles ufine beskyldninger! Bare så dere vet det!

Til håret har jeg en fantastisk maske som jeg anbefaler på det varmeste. Det er denne jeg bruker for å få sterkt, tykt og vakkert hår. Den er eksklusiv, men jeg deler gjerne med dere trofaste følgere. Dere er bare SÅÅ verdt det.

Jeg har vurdert å ta patent på denne og lage er kvalitets produkt fra Blogg-Heidi International. Jeg mangler bare en investor eller to.

Kuren består av egg, avokado og olivenolje. Ganske eksklusiv ut fra dagens matvare-priser, men enkel å lage. Knekk ett egg, pisk og tilsett olje,  da får du en majones. Deretter skjærer du avokadoen i biter og strør litt salt… Eh.. nei, vent! Det var frokosten! Bland alt sammen og ta en runde i stavmixeren! Dere kan dessverre ikke få tilsetnings forholdet mellom ingrediensene, for da ødelegger jeg jo forretnings grunnlaget mitt. Det vil jeg jo ikke.

Men altså! Voila! Hårkuren er da klar til bruk. Ha den i håret og ha overskuddet på en panne med svak varme, da får du en liten avokado-omelett til å ha på brødskiva i tillegg.

Vel bekomme og lykke til.

XOXO!

Blogg-Heidi

Blogg-Heidi

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.