Last Updated:

Nye muligheter

Categories Blogg

God morgen fine folk!

I dag er det en ny dag med nye muligheter for hyss og ugang. En helt splitter ny dag fylt med muligheter som du kan påvirke slik at akkurat i dag blir DIN dag. Velger du å stå opp på feil fot, så kan du være sikker på at dagen blir som du ønsker. Ønsker du å få en fin start på dagen, så blir dagen langt på vei akkurat det. De sinnsstemningene vi holder fast ved, vil farge dagen vår langt på vei.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en «jeg-elsker-livet-dag» i dag. I dag skal bli en fin dag.

Etter en kjapp dusj, og jeg begynte å vekke på Vesla. Det tok litt tid å ha få liv i det lille dovendyret, men hun kom tuslende i stua til slutt. Jeg fikk tid til en hyggelig liten passiar med Snuppa før vi begge dro på jobb.

Så da sitter jeg her på bussen og hører på fantastisk klassisk musikk på ørene, mens jeg forsøker å øse ut mine gode vibber til alle som vil ha.

Timeplanen min er stappet, men hvem er vel bedre egnet til å ha et sånt kjør, tenker jeg? Da går dagen unna om ikke annet. I tillegg får jeg tilbringe dagen med masse fine folk som gir meg energi. Hvor heldig er ikke jeg?

I dag akter jeg å boble over av energi og belevenhet. Jeg skal bruke dagen til å være den beste utgaven av meg selv. Jeg skal gripe alle muligheter til å få en fantastisk dag. Livet er en fantastisk opplevelse, og jeg skal bruke dagen til akkurat det. Jeg skal leve!

Håper dere alle får en nydelig dag 🌸

8 kommentarer

8 thoughts on “Nye muligheter

    1. Det er bare å hoppe tilbake i senga og prøve på nytt! Neida, men man kan kaste av seg dårlig humør og gjøre dagen til det beste den kan bli. Mental innstilling er undervurdert i mange sammenhenger.

  1. Du har så rett, så rett. Man velger selv om man ønsker om dagen skal bli bra eller ikke. Det var kjempeflott skrevet ❤😊

    Kjempefint og stemningsfullt bilde 😊

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.