Satus: I forhold ❤

Skal si lykkeønskningene hagler når man legger dette ut, og ofte blir det etterfulgt av kommentarer som at “Det var på tide” og “Endelig er det offentlig”. Da er det så man må knise litt når den det gjelder svarer at de har vær par i flere år, de har bare ikke hatt det på facebook før.

Men ikke alle har vært par over flere år. Det å leggge ut på facebook at man er i forhold er for mange et veldig viktig skritt i forholdet. Det kan virke som man ikke er sikker på at det er et godt fundament før begge har bekreftet forholdet offentlig.  Før det er det ikke ekte vare liksom. Står det ikke på facebook, har det ikke skjedd!

Det som av og til slår meg er at det kan synes som noen er usikre på forholdet og derfor vil offentliggjøre det, men er man usikker, BØR man da offentliggjøre det?

Noen kommer opp med slike statuser oftere enn andre. En ting er om man er tenåring, da kan jeg skjønne det, men tenåringene er ikke på Facebook lengre. Det å velge å offentliggjøre et nytt forhold face er for meg veldig rart. Hvorfor skulle jeg ville legge ut at jeg har møtt noen i den spede begynnelsen? Enn om det bare er en kortvarig greie, så må man fjerne det igjen hvis det ikke går? Så kommer alle spørsmålene om hva som skar seg.

Nei, det virker bare slitsomt for min del.

Men når noen legger ut at de er i et forhold er jeg definitivt en av de som sender en lykkeønskning, for jeg er mener som Halvdan Sivertsen synger i sangen “Hvis du vil ha mæ”, det er vakkert når kjærlighet varer.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ny status på face

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.