New look!

Categories Blogg

DA var det full action i heimen!

Snuppa og jeg dro å så Glimt-kamp med noen gode venner, og det var en vitamin-innsprøytning av de helt sjeldne. Deilig at de bare spiller fantastisk for tida. ⚽️ Noen mennesker tapper deg med syting og negative vibber mens andre fyller deg med pågangsmot og god energi. I dag var det bare masse påfyll!

Nu vel! Proppfull av nyvunnet energi bestemte jeg og håpefulle oss for å få opp det nye bar-bordet til kjøkkenet. Det er bare rå-lekkert! Snuppa fikk magen litt i klem, og en solid blåflekk, men det er som de sier, de fleste ulykker skjer i hjemmet!

En ting var å få det skrudd ferdig, en annen var jo at jeg måtte få flyttet om på kjøkkenet. Joda, jeg vet å lage meg arbeid!

Det ble så FINT! 😍 Det er nesten så jeg spekulerer litt på om jeg ikke skulle vært interiør-arkitekt? Jeg tror jeg har anlegg for det. Bare ikke lommebok..

Det bryr jeg meg ikke om i dag. Nå bare nyter jeg at bordet er kommet på plass på kjøkkenet og der passer det helt perfekt!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.