Last Updated:

Nei, nå altså!

Categories Blogg

Nå sliter jeg skrekkelig mye med bloggen. Jeg sliter så mye at jeg blir lettere jentesur rett og slett. Ingen bilder vises på fremsiden, bare en grå rute og det er ikke mye til blikkfang. Ikke for det, jeg bruker jo å legge ut bilder av meg selv, og det er ikke all verdens av blikkfang det heller, men det er i allefall et bilde! Support finner ikke ut av det, og det gjør altså ikke jeg heller, og da blir jeg furten og sur.

Det tar bort litt av gleden med å skrive. Ikke at bildet har noe med skrivelysten, men jeg mener når teknologien ikke fungerer som ønsket.

Heldigvis finnes det lyspunkter. Lyspunkt nummer 1 er Bodø Glimt! Fy fader for for en kamp de leverte mot Roma i Roma! Først vinner de 6-1 i Bodø, og forklaringen Mourunho ga var at det var tøffe værforhold, og nærmest et B-lag han hadde med seg oppover. I går tror jeg de hadde planer om å reise kjerringa, men det gikk ikke helt sånn når “vårres kara” også ville ta styringen på festen. Da ble det 2-2, men siste målet til Roma var en offside! Skal tro mor i huset kauket så det ljomet mellom veggene. Jeg var helt utkjørt etter kampen, så man skulle tro jeg hadde spilt selv.

Når Glimt endelig vant, fikk jeg ny giv for å tenke  på hva som gikk galt, så nå forsøker jeg igjen, skal tro om det lykkes denne gangen..?

 

 

JADAAA! MITT TEKNOLOGISKE HODE FUNGERER! (eller var det bare flaks..?)

2 kommentarer

2 thoughts on “Nei, nå altså!

  1. Huff å kjedelig å slite med bloggen, men håper det går bedre etter hvert.

    Bodø Glimt har blitt Norges nye yndlingsfotballag. Så kjempeflott prestasjon, og de skal være kjempefornøyde 😊 Bodø Glimt har virkelig skjønt det, og andre eliteserielag har mye å lære av Bodø Glimt.

    Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.