Nei! Ikke nå!

Categories Blogg

Jeg nyser og nesa renner så det holder. Selv om jeg vet det nok skyldes parfymen jeg tok på i dag, skal jeg ikke nekte for at jeg ble litt ubekvem. Når smittetrenden er stigende i kommuen, blir man unektelig litt på tå og hev!

Jeg tok en allergi-tablett og nesa stoppet å renne umiddelbart. Det var godt, for da slapp i såfall corona-skrekken om ikke annet.

Vi har jo bare vært hjemme og i vår egen kohort, så det burde ikke være noen grunn til bekymring, men det er rart med det, det ligger i bakhodet og lurer likevel.

I morgen skal vi i familiebursdag, så da må jeg vite helt sikkert at det ikke er noe annet enn allergi. Tenk! I morgen får jeg hele røverbanden samlet. Regner med at jeg skal bli    passe ør i toppen når de alle er samlet, men jeg skal nyte det. Det ville vært ille om jeg skulle bli syk nå slik at jeg får hatt det hyggelig med alle mine rundt meg. ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Nei! Ikke nå!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.