Last Updated:

Nedtelling for alvor!!

Categories Blogg

I går fikk jeg en telefon som gjorde Vesla kjempeglad. Nå har hun virkelig noe fint å glede seg til. Pappaen kommer hit for å være sammen med begge jentene. Det tror jeg gledet dem masse. En ting er at Vesla ble glad, men gjett om mammaen ble glad!! Jeg hoppet opp og ned i glede, og danset salsa nesten så jeg fikk hekseskudd!

Ei hel helg som ungkar og spillemann! Jeg skal utnytte helga max! Jeg skal bunkre opp med god mat! Ligge i senga og se serier. Drikke vin og lese. Dører og vinduer skal stenges! Skal bare gå ut hvis jeg gidder. Det er ikke en prioritet. Jeg skal være HELT ALENE EI HEL HELG!!

Jeg elsker å være i mitt eget selskap. Jeg er faktisk ikke så verst sånn sett. Jeg og meg bruker å få tiden til å gå uten å ha store problemer med det. Herlighet! Nå skal mor ha nedtelling, for dette blir fint!

1 kommentar

1 thought on “Nedtelling for alvor!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.