Man flu

Categories Blogg

Jeg er kronisk allergiker!

Lactose, skalldyr, jordbær, epler og druer

Pollen fra bjørk, gress, barnåler

Katt, hund, hest og de fleste pelsdyr

Parfyme, støv, dufter generelt

Medisiner, makeup og kjemikalier

Jeg blir sprø! Er det ikke det ene så er det jaggu det andre. AS-syt-og-klag, det er meg!

Jeg er tett i nesa og har kløe og irritasjon i halsen. Formen er ikke på topp, og jeg skal ikke nekte på at covid 19 surret i bakhodet. Jeg er rimelig sikker på at det er allergi, men vi er ytterst forsiktig. Huset er gått i lock down, og her er dørene skalket. I såfall inntil videre.

Jeg kjøpte noen eksklusive duft-pinner og satte de inn i huset. Da var det gjort. Tett i nesen og kløe i halsen umiddelbart.
Jeg prøvde først med en type allergimedisin, men det ble bare en liten forbedring, men undertegnede gikk rett i komatøs tilstand. Jeg sov i ett og et halvt døgn i strekk. Helt utslått!

I et våkent øyeblikk kom jeg på at jeg hadde fått en annen type medisin, og tok litt av den i stede. Nesen var åpen på et øyeblikk og kløen i halsen var kraftig redusert. Jeg var fortsatt like trøtt, og gikk rundt å sjanglet på gulvet.

Nåja, jeg fikk sjanglet meg i seng om ikke annet. Etter siste sove-økt begynner jeg i det minste å kjenne at det er liv i meg, og jeg klarer å holde meg våken mer enn en halvtime av gangen.

Egentlig tror jeg at jeg er allergisk mot hele covid 19-greia, og det beste er å sove til det hele er over!

Er det ikke allergi, må det være man flu, for det er smittsomt det også! Slik jeg syter, tyder det nok på at det er det..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.