Snart jul..

Categories Blogg

Nå er det ikke lenge til jul. I gata lengre oppe har de begynt å henge opp julelys på husene, og i sentrum er det blitt skikkelig stemningsfullt. Litt lys og man blir litt nostalgisk.

Det er nesten så jeg begynner å bli klar for litt julestemning. Kanskje litt tidlig for julemusikk ennå, men nå er det ikke lenge igjen. Skrålende og falskt kommer jeg til å vandre rundt som en egen juleradio-kanal. Men som sagt, ennå litt tidlig. Det som ikke er for tidlig derimot:

Sannheten er at det ikke bare er brusen jeg har begynt med tidlig. Jeg HAR smakt på julemarsipanen. Hvem kan klandre meg? Å bli møtt med et slikt syn på butikken, måtte jo føre til katastrofe for selvdisiplinen.

Jada! Jeg har tjuvstartet på adventstiden. En god del julegaver er allerede i boks. Godt med alt som er ferdig tenker jeg!
Den fineste tida på året er adventstiden, og jeg gleder meg masse til den starter for alvor, men en aldri så liten forsmak må være lov!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.