Når tissefanten uheldigvis faller ut

Categories Blogg, Galskap satt i system

Her nord har det vært litt oppstandelse på enkelte bussturer. En av passasjerene har nemlig funnet det for godt å vifte litt med tissefanten sin til de unge damene. Det faller forståelig nok ikke i god jord hos tilskuerne. Hvorfor skal de være nødt til å se på en gammel mann som leker med snabelen din? Helt unødvendig spør du meg!

Nå vet jeg ikke om mannen med tissen gjør det fordi han har varig svekkede sjelsevner eller om han bare er en pervers snåling, men han har i såfall funnet det fornøyelig å leke med snurrebassen mens han kjører buss. Denne mannen er spesielt ekkel i det flere av jentene han har blottet seg for er under 16 år, og da balanserer man hårfint opp mot pedofili i tillegg til å være seksuelt utagerende, tenker jeg.

Men hva bør man gjøre når man først kommer over en blotter?
Min umiddelbare innskytelse er at man skal peke og le høyt og rungende, men det er altså ikke å anbefale. Det kan gjøre at vedkommende overtenner og blir aggressiv. Man skal ignorere vedkommende fullstendig. Blottere trigges av å bli sett, og ikke minst av overraskelses momentet. Hvis ingen forventet reaksjon kommer, vil vedkommende sannsynligvis forlate ganske kjapt. At man blir redd når man ser en blotter er naturlig, ikke fordi man ser en herretiss på ville veier, men redselen for å bli utsatt for et seksuelt overgrep. Jeg tenker at så lenge man er på en offentlig buss, vil vedkommende neppe gjøre noe, men skjønner at det ikke er noen god opplevelse. Jeg ville blitt mer skeptisk hvis han gikk av bussen på samme sted som meg…

En gang i verden ble en kollega spurt av sjefen om hun hadde blitt utsatt for seksuelle tilnærmelser på jobb, hvor hun så sjokket på sjefen og utbrøt: «Nei, takk Gud for det! I min alder hadde æ vel bare blitt fordelsbeskattet!»

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.