Når mor har satt ned foten!

Categories Blogg, Hverdagsliv, Vesla og Snuppa

Da var det ikke mer helg igjen, og nå starter hverdagene sakte men sikkert opp igjen. Da er det godt at helga har vært strålende og ikke minst fredelig. Jeg er fullt oppladet med andre ord.

I dag har jeg jobbet med utvikling, og sett på nye muligheter. Jeg holder på med noe som er sinnsykt spennende, men kritisk suksessfaktor er tid! Ikke akkurat gunstig for en evig tidsoptimist, men alt kan gå!! Nå er det bare å lete etter penger, og for å få det, må opplegget være bankers! Så nå er mulighetene i spill!

Vesla har også store planer på gang, men vi sliter skikkelig med å få på plass timeplanen for fritidssyslene hennes. Hun blir liksom ikke helt enig med seg selv. Hun er nemlig også litt tidsoptimist. Hun vil så mye, men i år er det 10.klasse, så da må hun sette inn et ekstra gear på skolen om hun skal komme inn der hun ønsker. Det holder ikke med skippertak-skole nå lengre. Det er litt mer alvor.

I dag er hun på kulturskolen og synger. Det er vel det eneste jeg vet sikkert at hun skal holde på med. Hun fabler om et kor, flere danseparti, drill dans, hjelpetrener også må jeg ikke glemme at hun skal jobbe så mye som mulig!!! Det er så jeg blir svett bare med tanken, og derfor har jeg lagt ned veto! Hun får ikke bli med på alt hun vil i år. Mor skal sette grenser. Litt skal hun få lov til, men alt med måte!

Sangfuglen er ferdig for i dag 🎶🎵. Nå skal vi hjem å diskutere hvor mye tid hun skal få bruke på andre aktiviteter. Jeg håper ved Gud jeg ikke lar meg lure/overtale i år også..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.