Når det blir vanskelig å orientere seg i verden

Categories Blogg

Noen dager er mer og noen dager er mindre. I dag har dagen vært mye mer!

Jeg fikk ny-bilen og har kjørt land og strand rundt. Bare å nyte friheten til å dra akkurat dit jeg vil med musikken dundrende i bilen. Elsker det! Simpelthen elsker det!

Første passasjer i bilen var Vesla. Vi jentene måtte ha en roadtrip i fartsvidunderet. Vi tok med oss litt som skulle leveres her og der, og jeg skulle kjøre etter Google Maps.

Gi meg styrke!

Jeg var så fly forbannet da jeg hadde kjørt og kjørt, og hele tiden endte opp på en gangvei eller blindvei! Til slutt var det like før jeg klikket! Da så jeg at det var registrert at jeg var gående, og kampen for å registrere at jeg kjørte var i gang. Ikke pokker om jeg fikk endret det! Fortsatt kom jeg meg ikke til den veien jeg skulle.

Vesla fikk opplæring i god gammeldags bannskap og byplan-kontoret, statens veivesen og ellers andre som jobber med skilting og veistandarder fikk passet påskrevet.

Til slutt måtte Vesla ta frem Google Maps, og på hennes telefon funket det, til slutt fant vi frem og fikk levert det vi skulle. Da vi skulle kjøre videre kom det tørt fra Vesla: «Æ vedde på at du ikke va særlig god i orientering på skola!»

Det er fra sine egne man skal ha det!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når det blir vanskelig å orientere seg i verden

  1. He-he, ja man får det av barna gjør man ikke. Jeg skal vel takke for at jeg ikke har barn sånn sett kanskje 😀 Godt dere fant fram da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.