Alt har en ende..

Categories Blogg

For å si det på bibelsk vis: «Alt har sin tid, og en tid er det satt for alt det som skjer under himmelen.»

Det er jo en lyrisk måte å fortelle at alt har en slutt, og det er en naturlig syklus. Avslutninger har jo det med å være melankolske, og med rom for ettertanke. Ikke alle, men noen. Men seriøst! Ikke denne!

Nå er jeg klar for å sende Cadillacen min til de evige motorveier, og finne en ny kjærlighet.

JA! Jeg tror på kjærlighet ved første blikk! Det er definitivt ekte kjærlighet! Eller kanskje ikke direkte kjærlighet, heller grådig begjær. Det var regelrett ett klikk og jeg var hekta!

Jeg har altså kjøpt meg bil helt selv, og således fylt på med MASSE voksen poeng. Det er så jeg går rundt her å klapper meg selv på skulderen. Jeg gleder meg bare til å få hentet vidunderet i morgen.

Det blir julegaven min. Til mor, Fra mor.

8 kommentarer

8 thoughts on “Alt har en ende..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.