Multitasking

Categories Blogg

Jeg er kvinne. Det betyr at jeg er god på multitasking. Faktisk så er det en av spesialitetene mine.

Etter en lang dag med masse jobbing, hadde jeg behov for å slappe av. Tømme hodet liksom. Jeg hadde lyst på egenpleie.

Middag og klesvask var det også behov for, og jeg ville blogge. Easy Peasy! Bare å gjøre alt på engang. Ansiktsmaske og klesvask ble utført samtidig på badet. Middagen ble satt på mens jeg blogget litt og ansiktsmasken fikk funke.

Nå er maten fortært og jeg slapper av mens jeg er barnevakt for Mimmi-ungen og Lille Gull. Det passer bra, for tid med de to favorittene gir meg masse energi. Kom ikke å si at ikke denne dama er god på multitasking.

En tidligere kollega fortalte at han var rå på multitasking da han var ung. Da hadde han kjæreste i tre år i løpet av to år. Ikke spesielt fint gjort, men jeg lo godt av eksemplet😂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Multitasking

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.