Last Updated:

Mor prøver nye ting

Categories Blogg, Hverdagsliv

Av og til får jeg lyst å prøve nye ting. Tidligere var det mye fart og spenning, men nå er jeg blitt litt bedagelig av meg, så det jeg prøver er gjerne lavt hengende frukter. Det må være enkelt, og ikke evigvarende prosjekter.

Nå var det akryl maling på lerret.


Kanskje ikke rette tiden, men høsten er den visuelt vakreste årstiden, så da ble det det jeg prøvde meg på.
I tillegg prøvde jeg meg på å gjenskape en vinternatt. Noen Picasso gikk nok ikke tapt i meg, men det ga meg en merkelig ro å sitte å kline med malingen. Alltid fint å prøve noe nytt enten man er 10 år eller 52!

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Mor prøver nye ting

  1. Kult. Jeg har siste tiden prøvd å selge oljemaleriene mine for å betale tannlege. Vanskelig å få folk til å dele om det, men noen bilder har jeg fått solgt. Fredag er dagen, da går jeg personlig konkurs, trasig måned dette, men likte bildene dine 🐰

    1. Det er så feil at man skal være nødt til å selge unna for å ha råd til å ta vare på helsa si. Helt feil! Skulle ønske jeg kunne endret på reglene umiddelbart.

      Bildene dine har sin egen stemme, og dybde på en måte. Jeg er nok ikke helt der 😊

      Jeg har aldri malt før, så dette er mer forsøk på å finne noe jeg kan slappe av med for jeg er altfor rastløs og stresset. Jeg gir det en sjanse 😊

      1. Dybde? Takk.. nå har jeg et lite maleprosjekt på gang. Flere meldte at bildene mine er for store, at det ikke er plass til dem. I mars skal jeg ha utfordring på bloggen og be folk sende meg bilder av veggene sine, for jeg ble jaggu nysgjerrig 🤪🐰

  2. Veldig fine bilder 🙂 Liker høstfargene. Og det som er så deilig med å sitte sånn å male er at man forsvinner inn i sin egen “boble” 🙂

  3. Artig at du også fikk lyst til å prøve. Det er aldri for sent å begynne 🙂 Koselig å male, og artig å se resultatet etter at det har tørket. Fine farger i bildene dine! Lykke til videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.