Last Updated:

Jeg motstår alt utenom fristelser

Categories Blogg, Hverdagsliv

Vesla har hatt vinterferie denne uka, så i helga var heimen fylt med tenårings jenter, og jeg husket plutselig på hvorfor det var gøy å være tenåring. Masse knising og fnising, og minimalt med søvn. Sminking og TikTok dansing. Jentene laget masse herlig mat mens de delte intime betroelser som mor i variabel grad av entusiasme overhørte. Skikkelig jente-helg med andre ord.

Da de andre jentene dro, hadde både Vesla og mor behov for å trekke seg tilbake for å samle litt energi, før vi fortsatte å kose oss. Vi unnet oss å dra ut å spise på onsdag, og så ble det godis og serie når jeg var ferdig med kveldsøkta på jobb. Vi endte med godteri og is, for de har fått en ny is med hockeypulver. Det var ikke så godt som jeg trodde, og prisen jeg har fått betale er mer enn overskudd av kalorier og en pen slant med penger.

Det var UTROLIG lite lurt å teste ut is midt i uka når man er laktoseintolerant. Det betyr at det ble lite søvn og mageknip så det holder.  Så sinnsykt urutinert, rett og slett. Selvgjort er velgjort, men sånn går det når man motstår alt utenom fristelser.

I går var årsoppgjøret ferdig, og endelig kan jeg puste igjen. Da ble det tid til en dag høstferie på mor også, og så langt har vi brukt dagen til å lage TikTok! Nå et mamma gått viralt! Det blir kult.

Hva det resulterer i er ennå åpent, men vil dere følge, er dere hjertelig velkommen!

 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg motstår alt utenom fristelser

  1. Det er spesielt vanskelig å motstå fristelser når man ikke rekker å tenke seg om! 🤗 Jeg er også på TikTok. Hadde noen planer, men foreløpig har jeg en laaang pause!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.