Min takketale

Categories Blogg, Hverdagsliv

Det er ikke noe galt å være mamma blogger. Tvert i mot, men med det kommet det også et ansvar. Da tenker jeg på  selve budskapet og hvordan man velger å fremstille barn og familie på bloggen. Jeg har som kjent harselert med begrepet, men da ut fra det imaget denne gruppen bloggere stod for en tid tilbake siden. En utskjelt gruppe, og jammen ta ble jeg ikke en del av denne gruppen selv. Jeg ville være en motvekt til det som for meg stod som absurde og urealistiske familieidyll i forhold til slik jeg opplevde det. Det skulle være en blogg som viser at å være foreldre er glede, sorg, stolthet, forbannelse, irritasjon, utfordrende, vanskelig, fantastisk, kjærlighet og ikke minst, økonomisk ødeleggende.

Da er det stas å bli nominert og ikke minst å vinne en Gryxen for innsatsen. Tusen takk for de og takk for initiativet til prisen Gryende.  Det gjør meg stolt og glad! Nei, det er ikke Vixen, men Gryxen er mye gjevere! Dette er en rein bloggpris, og ikke en influenser pris. Her høster man bare heder og ære, og det lever jeg lenge på!
Når jeg i tillegg var nominert sammen med mange flere flotte og store bloggere, blir jeg ekstra glad.

Og om noen skulle tenke på dette som et innlegg som er ironisk ment, så kan jeg forsikre at dette er ektefølt stolthet, så nok en gang; Tusen takk ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Min takketale

  1. Gratulerer så mye med vel fortjent Gryxen! 😀
    Mammablogger er vel den by far vanskeligste gruppen å ha sin tilhørighet i m.h.t anerkjennelse. Det gikk jo nærmest over natten fra å råde en policy der daglige fotobombardement av blodstylede unger var veien til rikdom, til at enhver benevnelse av ens avkom brått var for barnemishandling å regne.
    For mitt vedkommende, er imidlertid cluet realistiske fremstillinger kombinert med frivillig deltagelse eller foreldre som kjenner sine unger godt nok til å kunne si om det å figurere i en offentlig utgivelse vil være til glede eller belastning ut i fra personlighet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.