Min Sugar daddy skal overføre 5000$ til meg

Categories Blogg

Nå har jeg altså skutt gullfuglen. Jeg et funnet av en rik og velstående Sugar Daddy som velter seg i penger. Faktisk har han så masse penger at han gjerne betaler alle regningene mine OG gir meg 5000$ i lommepenger hver uke. Hvor heldig er ikke jeg?

Klart jeg lojal og ærlig. Lojal til siste krone! Alt kan nemlig kjøpes bare rette summene kommer på bordet. 5000$ i uken er altså ingen hindring. For det kan jeg alltids være en Sugar Babe. Jeg kan nesten være det meste for den ukelønna!

Jeg fikk noen regler jeg måtte følge. De var veldig viktige. Han skulle ikke motsies. Heller ikke måtte identiteten hans røpes. Han var i en veldig sårbar situasjon. Ensom bedriftsleder, enkemann må vite. Jeg fortalte at jeg var politi, for å se om han backet ut, men det var åpenbart ingen hindring. Brått fortalte jeg at min x-mann også  var politi og jobbet sammen med meg, men heller ikke det var avskrekkende. Jeg var damen i hans drømmer.

Så kom det, han ville sende pengene på paypal, men for å legalisere det måtte jeg bare gjøre det lovlig gjennom en transaksjon til han først. Han syntes jeg var ei ærlig sjel.

Jeg trengte bare å kjøpe bitcoins for 400$, så skulle han fikse resten. Har hadde så utrolig behov for å ha kontakt med meg. Jeg har nemlig en så utrolig vinnende personlighet at han gjerne betaler for å få min oppmerksomhet.

Jeg sa jeg ikke hadde noen penger, men jeg kunne bruke Strive slik at han kunne sende penger direkte, men det kunne han ikke. Smart som jeg er, for jeg er løsningsorientert, foreslo jeg at han kunne sende pengene med Western Union, så kunne kjøpe bitcoins for pengene når jeg fikk dem.

Jeg skjønner ingenting!!! Han vil ikke snakke med meg mer. Jeg er sønderknust. Her hadde jeg utsikter til en liten formue, men uten bitcoins må jeg nok bare se langt etter de pengene. Filler’n også! Jeg som hadde tenkt å leve herrens glade dager, si opp jobben og bare  bolse bort pengene på shopping.

Selvsagt er det svindel, og ingen må finne på å gå så 5 på, eller sende hverken penger eller personopplysninger til noen. Jeg er bare lei meg for at han ga seg så lett. Det hadde vært gøy å finne på flere røverhistorier, men tror jeg også ble gjennomskuet. Tror ikke jeg sier opp jobben min med det første, ser fortsatt ut som det er der jeg skal tjene til livets opphold fremover.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Min Sugar daddy skal overføre 5000$ til meg

  1. Jeg svarer aldri på slike meldinger. Synes du var modig som fleipet med vedkommende. Og det ble ei artig historie.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.