Mangler bare én ting, så kan det bare bli påske!

Categories Blogg

Med det mener jeg utenom mat, for mat må vi jo ha når det er påske, og det kan jo ikke kjøpes for tidlig. Jeg har knapt nok handlet inn noe mat til helga… 🙄

Jeg innså jeg at det vil bli behov for ei bålpanne i påska. Det er så utrolig koselig med bål. Det gir liksom en sånn koselig stemning når veden spraker på bålet.

Så da ble det den store bålpanne-jakten i dag. Vi fant ei som kostet hasj og heroin, og det var så jeg kjente Visa-kortet krølle seg med tanken på at jeg skulle kjøpe den. Så da var det bare å lete videre. Butikk etter butikk. Uten resultat. Det var masse folk, men med Storesøster som veileder klarte vi å holde oss unna alle.

Da vi kom hjem skulle jeg gjøre et søk på nettet for å se om jeg har glemt noen steder, og   Streifet innom næravisa. De hadde en reportasje om en som var harm over at ikke folk kunne vise mer hensyn til mulighet for smittespredning. For så vidt et betimelig spørsmål, men på spørsmål fra reporter på om han skjønte at han selv var en del av problemet, bortforklarte han det med at alle må få handle det de trenger bare de viser hensyn.
Jeg er HELT enig i budskapet, men jeg må innrømme at jeg gliste litt over reporterens spørsmål. For vi er litt sånn, tenker på oss selv og vårt behov men vi lar oss opprøre av st andre tenker det samme.

Jeg var der jeg også. Jeg skulle bare ha den der bålpanna…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.