Smaksprøver på polet!

Categories Blogg

I går var jeg med Vesla på en liten shopping-runde og kjøpte litt hobbystæsj sånn at vi har noe å henge fingrene i. Vi skulle ha maleskrin og pensler, derfor dro vi til byen.
Uansett hvor vi var gikk jeg kloss opp i andre kunder, jeg glemte meg av å tuslet rundt i min egen verden.

I dag dro jeg og Storesøster til byen. Vi hadde behov for å komme oss ut hjemmefra. Det var ei snill stund med shopping og et lite kafè besøk. Men i dag også gikk jeg klint opp i alle sammen. Eneste forskjellen var at storesøster gikk foran som et godt eksempel, så da ble jeg obs på det og konsentrerte meg masse.

Vi skulle inn på polet, og der hadde de en ansatt som styrte antall inne i lokalet. Det var skikkelig kø-system. Når vi kom frem møtte vi en kjenning som pekte på antibacen som stod på et bord og lo.

-Nå har de jammen fått smaksprøver på sprit på polet også! 🤣

Glad påske til alle sammen 🐣🐣🐣

2 kommentarer

2 thoughts on “Smaksprøver på polet!

  1. Her var det pol-kø ut på gata, og ned hele Markveien, fordi det var en meter i mellom… Heh.. Glad jeg ikke skulle ha noe på polet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.