Er det mulig at jeg faktisk er singel?

Categories Blogg

I kveld har jeg høster husmor-poeng så det holder. Det begynner å bekymre meg at jeg stadig lager mer hjemmelaget mat fra bunnen av. Denne hjemme-situasjonen holder på å gjøre meg til husmor. Det er med skrekkblandet fryd jeg prøver meg frem på kjøkkenet.


Hvordan kan det da ha seg at et funn som meg fortsatt er singel?😂

Jeg som både kan bake brød, horn og protein-rundstykker. Også kan jeg lage kjøttkaker som ikke er så aller verst. Jeg rydder og vasker. Nå ja, det er ikke lystbetont og kun når helsemyndighetene truer med å kondemnere huset. Jeg vasker klær etter skippertak-metoden, men det blir reint. Singeltilværelsen er et mysterium!

Nei, hadde det dukket opp en mann som hadde vært ute etter et drivende husmoremne så hadde han nok blitt sørgelig skuffet. Forså vidt jeg også. Hadde det vært utslagsgivende for om det skulle blitt en match, hadde det nok blitt miss-match hos meg.

Hvis jeg skulle funnet meg en mann, måtte han ha verdsatt mange andre egenskaper hos meg før han verdsatte husmor skillsa 😂
Men at jeg har vært dyktig i kveld, ja det bør det ikke herske noen tvil om. Nesten så jeg må klappe meg selv på skuldra! Way to go girl! 👏🏻

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.