Man flu

Categories Blogg

Jeg har fått man-flu!

Nys, snørr & gørr, vond hals og feber. Det er helt grusomt, og jeg kjenner et intens behov for å fortelle hvor ille jeg har det når det verker som verst i bihulene.

Jeg har ikke hatt det slik på tre år, ikke siden jeg sluttet å røyke.

Jeg vet det ikke er noe å sutre for, og det går over og er ikke langvarig, men jeg trenger likevel masse omsorg. Jeg er nemlig en så sympatisk arbeidstaker at jeg passer på å bli pjuskete når jeg har fri fra jobb.

Jeg hadde masse planer for helga, men lite er gjort, og ikke noe koselig advents stemning i dette huset.

Ja, så da er det vel ikke rart jeg må be om litt medlidenhet sånn på enden av helga?

Håper alle andre har hatt en magisk helg ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.