Last Updated:

Adventskalender

Categories Blogg

Reklame | Kirkens Bymisjon

Det var ikke bare man flu, og nå MÅ jeg lære å ta signalene fra kroppen på alvor. Definitivt ikke noe alvorlig, men ble noen dager under dyna. I dag har jeg hatt en side forflytning og er på sofaen, men har i det minste fått meg en god dusj.

Jeg er også naturlig julepyntet med ei aldeles naturlig Rudolf-nese, og har planer om å få med meg min første kamp i dette håndball VM. Aldri så galt liksom..

Huset er like blottet for adventspynt, men i morgen skal jeg få til det. Det har jeg lovet Vesla. Kanskje vi til og med får tent første lys i adventsstaken? Kanskje i morgen..

Heldigvis hadde jeg kalender-gavene til Vesla klar, så hun har fått en fin start på adventen til tross.

Jeg har også adventskalender i år. Litt forskjellig fra Vesla sin, men jeg syns den er så fin!

Det er en innsamling til Kirkens Bymisjon.

De gjør en så fantastisk innsats for mennesker i en vanskelig situasjon så det jeg sparer på å ikke ha adventskalender gir jeg til dem.

Siden jeg ikke bruker å flotte meg med å ha så dyr kalender, håper jeg at flere vil gi sammen med med. Du kan følge lenken over, eller bruke QR koden.

Jeg er sikker på at de aller fleste kan avse noen kroner, og hvis vi tenker over det forbruket vi har i disse dager, kan vi i det minste kjøpe oss litt sosial samvittighet.

Gi hva ditt hjerte behager ❤️❤️❤️

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.