Last Updated:

Takk for at du bruker tiden din til å opplyse meg

Categories Blogg

Gud bedre, så teit jeg er!

Her gikk jeg rundt og holdt meg inne, og langt unna ungene slik at jeg ikke skulle representere noen skummel covid 19 smitte, om uhellet var ute, også hadde jeg ikke hørt innlegget til Kari Jaquesson.

Jeg kunne jo spart meg alt sammen og gått på jobb. Møtt masse hyggelige mennesker både der, på treningssenteret og ikke minst privat. Smitten er jo bare tull i følge Jaquesson. Det er jo ingen smitte i samfunnet, bare noe middelmådige narsissister har funnet på. Takk og pris, at jeg har Jaquessons medisinske ekspertise å stole på! Nå kan vi endelig leve normalt igjen!

I følge henne er det større fare for at man dør av fedme enn av covid 19, så jeg skal bare gå å pusse nesen litt før jeg drar å trener. Gud forby at jeg skal være feit! Reise skal jeg også igjen! Regner med at karantene bare er dikt og oppspinn. Jaquesson fortalte nemlig at alt er bare tøys. Trenger ikke maske eller noen ting! Vi har levd på en illusjon skapt av disse middelmådige narsissistene. Jeg er så glad jeg endelig har fått tilført litt av treningsdronningens medisinske ekspertise.

Eller, hun er vel ikke noen treningsdronning? Hun er jo bare en aerobic-instruktør! En instruktør som er akterutseilt på alle måter i livet. Hun har meninger om mange samfunns aktuelle saker, og flere av hennes meninger er ganske radikal. En rikssynser som tror hun gjennom Gud-vet-hva, har tilegnet seg kompetanse på så mange områder i livet, at hun kan uttale seg på spesialist-grunnlag.

De som dør, skulle jo i følge aerobic instruktøren dødt likevel? Snakk om arroganse og lav respekt for menneskeverdet?

Hvordan i all vide verden kan det ha seg at den dama ikke er fratatt tastatur og telefon? Hun er jo spik spenna gal! Mennesker dør og virksomheter og hele samfunn skjelver i grunnen, og den jåss-høna uttaler seg som om hun er selve kompetansesenteret for covid 19!

Fy fader så jævla respektløst mot de som virkelig er rammet av denne pandemien enten i form av å ha mistet inntektsgrunnlag, er/har vært syke eller har mistet noen av sine nære og kjære!

Dette var så stygt at jeg oppfordrer Jaquesson til å lese seg opp på respekt og aksept. Kanskje verden kan bli litt bedre da?

Bedre smart og feit, enn tynn og teit!!!

4 kommentarer

4 thoughts on “Takk for at du bruker tiden din til å opplyse meg

  1. Hun er en riksmobber, enkelt og greit. Og dum som et brød, som man sier her. ( Fornærmer jeg brødet, tro…) Skal jeg være ærlig, så ser jeg noen likheter mellom henne og en viss president. Det å gjøre narr av andre, er begge gode på.

    Det er neppe politisk korrekt å ønske coronavirus på noen, men man fristes jo 🙂

  2. Den sammenlikningen som knurr dro hadde jeg også tenkt! Litt beskyttelse av både seg selv og oss andre, gjerne med fjerning av telefon og tastatur, kunne virkelig vært på sin plass! Sikkert noen som vil fjerne mitt også, men dette var lavmål. Bare så synd at slikt svada får så himla mye oppmerksomhet. Heia livetmedvesla som tar til motmæle og heia Nakstad!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.