Mamma’n til Vesla er kryptisk

Categories Blogg

i dag skal jeg innrømme at jeg må legge ut et noe kryptisk innlegg, det er fordi jeg synes ting er rimelig spennende akkurat. Mulighetenes tid er nå, uten tvil.
Jeg har tenkt at tiden har vært moden for endring en stund. I det siste har jeg kjedet meg litt og kjent at livet må by på noe mer! Gi meg noen muligheter som jeg kan bryne meg på. Jeg trenger noe som okkuperer hjernen min utover det normale. Jeg trenger det for å trives rett og slett.

Jeg og meg jobber med en master-plan. Her skal det komme endringer. Ingenting er banket i stein, og det er fortsatt noen problemer og utfordringer, men problemer og utfordringer bringer meg fremover. Jeg må bare evne å snu på problemstillingen og å tenke nytt.

Det klarer jeg!

Nå når alt er under vurdering, kan jeg ikke rope ut planene, derfor så kryptisk men det er helt klart en og annen som bør skjelve litt i buksa, for nå er jeg ung og rocka igjen! 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.