Ting går ikke alltid som planlagt, men kan bli bra selv om..

Categories Blogg

Jeg tror nesten jeg trenger noen dager ferie for å komme meg etter denne helga. Den har altså gått i ett! Nesten så jeg er litt sliten her.

Egentlig skulle Vesla vært borte denne helga, så jeg hadde planlagt ei bunnsolid kosehelg. Ting går ikke alltid som planlagt, så Vesla ble med meg i stede. Jeg tenkte det likevel skulle bli er rolig helg.

Fredag lurte Vesla på om hun kunne dra med en venninne i klatrehallen, og jeg sa ja. Da vi kom dit skjønte jeg fort at her måtte jeg være sammen med dem, og fikk flott opplæring i hvordan sikre mens jentene klatret opp etter veggen. De hadde aldri klatret i seler, men var kjempe flinke. Jeg må bare skryte av den flotte staben som jobber der, og så nøye de var med opplæring og sikkerhet. Tommel’n opp!

Da vi kom hjem fortsatte Vesla og jeg på Harry Potter-maraton som vi hadde begynt på. Innimellom fikk jeg bakt litt pizzasnurrer som vi skulle ha med på dugnad lørdag, mens Vesla spilte handball-kamper.

Lørdag ble det en lang økt med 6 timers dugnad. Laglederen (meg) må ha vært gal som satte opp så lange vakter!! Det var hyggelig og sosialt, så det var faktisk ikke så ille.

På kvelden var det kos hjemme med godis og Harry Potter-fortsettelsen.

Heldigvis hadde Vesla seine kamper i dag, så det ble en rolig start på dagen. Det kom godt med når vi hadde sett på film til midnatt.

Jeg og goingene fikk en deilig frokost, og minste hadde bestilt egg og bacon. Ingen av oss motsatte oss det ønsket i nevneverdig grad, og mor disket opp. Det var ei snill stund før det bar tilbake i hallen.

I dag fikk jeg selskap av Mimmi-ungen som ville se på når tante spilte. Hun ville bli med hjem til oss for å spise middag og bake første sort til jul. Da ble det serinakaker i den første boksen. Selvsagt fikk de to fine bake-jentene prøvesmake.

Vi avsluttet helga med siste film i Harry Potter Eventyret. Alt i alt ei hektisk men deilig helg. Trenger vel egentlig ikke ferie, bare flere slike dager for de er så deilige..

Helga ble ikke som planlagt, men likevel ble den fin. Faktisk helt nydelig. Nå står ei ny uke for døren. Den blir hektisk men jeg gleder meg masse!!

Håper alle har hatt ei flott helg med masse påfyll i minnebanken sin. ❤️❤️❤️

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.