Last Updated:

Mamma’n i huset er rystet

Categories Blogg

For en deilig ettermiddag med Vesla og lille Storebror. Vi har spist middag sammen, og mor disket opp med fiskeboller i hvitsaus. Tror det er minst 10 år siden sist jeg har laget det. Denne gangen var det klaff med meny valget, men det kan være for at jeg spurte først.

Deretter kom svigersønn og Lillegull med verktøy sånn at vi fikk skodd Superbilen for vinteren, og godt er det for nå var det snø nedover fjellsidene, og snø i lufta i dag tidlig.

Lille Storebror har sjelden tid til å komme innom, så det er nesten som julaften når han dukker opp. Det er ikke så han løper ned dørstokken her etter at han flyttet ut. Da blir det helaften når han først kommer.

Så var det obligatorisk danse sekvens. Her i huset rockes det mer enn i de fleste hjem tror jeg. Lille Storebror og Vesla danset seg svett til min store forlystelse og Lille Storebror informerte om at de hoftene hans virkelig dro damer på byen. Tro om han skjønte at det var litt for mye informasjon for en små rystet mamma?

Da danserne trengte pause, satt de seg for å se en film sammen. Det var en måte å slå hjel litt tid mens brødene stekte. Hvor brødene kom inn? Selvsagt måtte gromgutten få med seg mammas hjemmebakte brød når har dro hjem. Skulle bare mangle. Han skor jo om bilen min til hver sesong. Da baker mamma velvillig brød til ungen sin.

4 kommentarer

4 thoughts on “Mamma’n i huset er rystet

  1. Koselig med dansende barn i huset.
    Og fiskeboller i hvit saus er populært også hos våre barn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.