Min egen PT som er bare min ❤️

Categories Blogg

Jeg digger Funkygine! Første gangen jeg så henne på TVvar i et Youtube klipp der hun skulle trene Vegar Harm. Jeg lo så jeg nesten tisset på meg da hun fikk Vegard til å føde.

Da var det gjort! Jeg var hekta. Like forundret ble jeg da hun brølte til han opp Holmenkoll-trappene, og Vegard ga alt for å gjennomføre. Den som hadde hatt en sånn PT! 😍

Nu vel! Jeg har jo ikke det da, jeg har Snupsi mi. Like effektivt blir det jo ikke, for hun klarer liksom ikke helt å undertrykke trangen til å le når mammaen prøver å gjøre disse grasiøse, lekende lette treningsøvelsene. Jeg ser ut som en blanding av dårlig stappet høysekk og strandet pesende blåhval. Ikke videre lekkert.

Samma det vel! Det funker i såfall sånn at jeg  har vondt i muskelgrupper jeg ikke ante jeg hadde, og har et ganglag som en 90 åring med gikt, dagen etterpå.

Jeg hadde så lyst å begynne å trene med vekter for å få skikkelig sprett i rumpa, flat mage og armer som en bodybuilder. Nå nei, det fikk jeg ikke. Jeg var så tung at det holdt å gjøre øvelsene UTEN vekter. Sa hun.

Bruk kroppen som vektstang i starten. Sa hun. Det er vel sånn ca snart tre år siden, og jeg er vel fortsatt å regne som at jeg er i starten. Jeg er vel litt treg-starta jeg da! Hun kan mye om grunnleggende trening, og er ganske fornuftig da. Skulle bare mangle, hun har tross alt avsluttet tre år på NTG, så det der er elementært. Selv om hun kniser litt av meg gjør det ikke noe. Hun heier på meg, og det er det viktigste.

 

Ikke vits for meg å prøve å se grasiøs ut når jeg skal trene, ja ikke ellers heller egentlig, men egentlig bryr jeg meg ikke så mye. Det viktigste er vel at jeg trener tenker jeg 👍🏻

Jeg tenkte å legge ut et etter-bilde, men hjelpe meg! Det var et syn for guder så det sparer jeg til en dag jeg trenger en god latter 🥴

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.